· 2018. október 31. 78

Idő előtt kiszivárogtak a BMW S 1000 RR adatai

Előbújt rejtekéből...

Csurig tankolva sem lesz kétszáz kiló, teljesítménye pedig jelentősen nő, és nem csak ez az újdonság a 2019-es RR kapcsán.
Úgy tűnik, rossz kezekbe kerültek a bajor superbike hivatalos bemutatójára készülő anyagok, ugyanis az EICMA előtt egy héttel, már ma felkerültek a világhálóra a pontos részletek.
{{articleGallery[19898].caption}}
Az erőforrás továbbra is 999 köbcentis, soros, négyhengeres elrendezésű, ám teljesítménye 207 lóerőre nőtt 13 500-as percenkénti fordulatszámnál, a legnagyobb forgatónyomaték pedig 113 Nm 11 000-nél. Hihetetlenül karcsú lett az új RR, csurig tankolva is csak 197 kilót nyom, s így végsebessége bőven meghaladná a 300 km/órát, ám ezt 299-ben limitálták a mérnökök. Az új RR-hez alapáron jár majd a kanyar-ABS, a négy különböző üzemmód, a legújabb fejlesztésű gyorsváltó, no meg a LED-es lámpatestek. Noha a legfontosabb BMW már lebukott, így is érdemes lesz figyelni a bajorok keddi premierjére, hiszen a hírek szerint legalább fél tucat újdonsággal készülnek 2019-re, beleértve a nemrég kémfotókon bemutatott, karcsú F 850 XR-t.