Mi tagadás, egy közel 200 lovas sornégyes tökéletes ellenfele lehetne az egyre nagyobb számú riválisoknak, és a Fireblade kiváló arányait látva nem is kéne túl nagy beavatkozás a sikerhez. Igaz, a Honda még egy szót sem ejtett arról, hogy lennének ilyen tervei, viszont a KARDESIGN már elkészített néhány látványtervet, hogy miként is nézhetne ki a Honda „szörnyetege”.

a-honda-csupasz-ezres-modellje-25599
Korábban a magas költségek miatt nem születhetett valódi, csupasz Fireblade, de ma már riválisok is 8-9 millió forintba kerülnek...

Az RR-R 217,6 lóerő teljesítményével, 113 Nm-es nyomatékával és az elképesztő futóművével tökéletes alapja lehetne az utcai CB1000RR-R „naked”-nek. Talán csak az ár miatt lehet kérdéses, hogy megszületik-e a csupasz változat, bár napjainkban már a vetélytársak árai is az egekbe kúsztak a sok-sok drága összetevő miatt (pl. Ducati Streetfighter S - 8 390 000 Ft), szóval ez sem lehet komoly visszatartó erő.

a-honda-csupasz-ezres-modellje-25598
Így ahogy van, jöhet is!

Ugyanakkor ne feledkezzünk meg a CB1000R szerethető mivoltáról. Szintén mérnöki remekmű, és nagyon kellemes motorozni vele, de a motorosokat elkényeztették a gyárak az utóbbi évtizedben, és ma már olyan szörnyetegekkel kell szorítóba lépnie a CB-nek, mint az említett Ducati Streetfighter vagy éppen a KTM 1290 Super Duke R. Kíváncsian várjuk, megfontolják-e a Hondánál a csupasz RR-R piacra dobását – addig is, míg kiderül, galériánkban több képet találtok a levetkőztetett, és így még csábítóbb Fireblade-ről.