Ezt az erőforrást építi a vállalat az új cruiserébe, ám előtte még megbízott két motorépítő céget, hogy készítsenek egyedi vázat és kiegészítőket a friss kéthengeres köré. Jöjjön is rögtön az egyik customgép, a The Revival Birdcage! Múlt héten zajlott az austini Handbuilt Show, az Egyesült Államok talán leghíresebb épített motorokat felvonultató fesztiválja. Érdekességből akadt bőven, ám leginkább talán a Revival Cycles alkotását várta a nagyérdemű.

Egyedi motor készült a BMW új boxerével

Ennek oka, hogy mindenki tudta, harmincas-negyvenes évek stílusában megépített vas a BMW megbízásából készült, a bajorok adták oda ugyanis az elismert motorépítőknek a vadonatúj 1,8 literes boxert alapnak, amely egyelőre még meg sem jelent a márka kínálatában.
a-multat-epitik-a-jovovel-21696
Teljesen nulláról álltak neki, csupán a bajor hajtáslánc volt adott a munka előtt
A kihívásokkal teli munka közel fél évig tartott a csapatnak, ugyanis teljesen az alapoktól kellett tervezni és gyártani egy olyan vázat, ami tökéletesen illik a léghűtéses kéthengereshez.
a-multat-epitik-a-jovovel-21697
Műalkotásnak sem utolsó a polírozott fedelekkel látványossá tett blokk és a kurta szívócső
A Revival Cycles egyébként - remek érzékkel - abból az 1929-es, 750-es típus formajegyeiből indul ki, amivel a német Ernst J. Henne két sebességi rekordot is megdöntött, sőt Magyarországon is világrekordot állított fel boxerjével.
a-multat-epitik-a-jovovel-21698
Birdcage, azaz kalitka. A név nagyon találó
Magát a vázat vékony titáncsövekből hegesztették, így alakult ki az a látványos térhálós szerkezet, ami tökéletesen láttatni engedi a boxer minden porcikáját.