Igor Akrapovič néhány hete dobta piacra legújabb Racing Line kipufogórendszerét. A páratlan megjelenésű alkatrészt a Yamaha erőforrásaihoz fejlesztették ki, hogy ezáltal még erősebbé váljanak a közkedvelt sorhármasok.

akrapovic-yamaha-900-11268
A titánalapanyagnak köszönhetően negyedével csökkenthették a kipufogó tömegét

Számos területen jobban teljesít az új rendszer, például a csúcsteljesítmény 6,7 lóerővel nőtt 10 050-es percenkénti fordulatszámnál, a forgatónyomaték szintén magasabb, mégpedig 5,9 Nm-rel, s ennél is fontosabb, hogy milyen jelentős súlycsökkentést sikerült elérniük. A leömlő és a kipufogódob együttesen csaknem negyedével könnyebb a gyári rendszernél - Akrapovič újdonsága kereken 2000 grammal nyom kevesebbet.

Bár a szlovén remekmű szebb, könnyebb és sokkal ércesebb hangú, mint az eredeti alkatrész, mégis minden tekintetben alkalmas utcai használatra, tudniillik a Yamaha a módosított kipufogóval is teljesíti az EURO4 előírásait.