Jelen állapotában a váz áll rendelkezésére a csapatnak, illetve az ideiglenes motorblokk amit a Honda biztosít a számukra.

A feladat adott: egy komplett futóművet alkotni a Dunlop gumik, és a gyár bevallása szerint ’majdnem-kész’ váz-motorblokk kit közé. Már csak az a kérdés, hogy a decemberi teszt előtt a többi csapat (az Ajo, a Cardion és Talma munkaadója, a Speedup) szintén szabadon megkapja–e a csupasz kitet, vagy már a Mapfre Aspar csapat által összeállított kész konfigurációt kénytelenek–e használni?

Egy biztos, az Aprilia levette a kezét a történetről, és teljes erejével a WSBK és a 2012-es MotoGp szezonra koncentrál. Ennek legbiztosabb jele, hogy egy úgynevezett ’B csapatot’ kíván indítani a superbike szériában, várhatóan Alex De Angelis leszerződtetésével. (Az első számú csapatban Max Biaggi helye már egészen biztos, csapattársa a brit superbike bajnok, Leon Camier lehet a következő évadban.)

Aspar Moto2

Martinez közben bírálta a gyárat a váratlan lépés miatt: ’Érthetetlen ez a döntés, főleg hogy a MotoGp-be való visszatéréshez elsősorban itt, a Moto2 sorozatban tudna további tapasztalatokat gyűjteni az Aprilia. Én mindenesetre reménykedem, hogy a december 9-én kezdődő hivatalos tesztre már kész motorokkal utazhatunk.’

Valljuk be, a hátralévő két hét meglehetősen kevés ennek megvalósítására.

Kapcsolódó anyagok:

Az Aprilia kiszáll a Moto2-ből?