Bár a kvalifikáción valószínűleg nem a nyereményautón jár a versenyzők esze, azért a szezon vége felé közeledve biztosan minden élmenő komolyan számolgat majd, vajon az ő ölébe hullik-e a bajorok villámgyors kocsija.

Vagány BMW a MotoGP királyainak

Úgy tűnik, az ifjú spanyolnak lassan nagyobb garázst kell építtetnie, ugyanis az elmúlt hat évben Marc Márquez vitte haza (!) a BMW-t. A Honda kiválósága mindössze 15 éves és 56 napos volt, amikor 2008-ban bemutatkozott a világbajnokságon, első szezonjában rögtön dobogót és pole pozíciót is szerzett. Első MotoGP-címét 2013-ban húzta be, azóta pedig négyszer lett első - legutóbb éppen 2018-ban győzedelmeskedett.

bmw-ert-hajtanak-marquezek-21881
Marc Márquez tavaly egy M3 CS-vel lett gazdagabb - Andrea Doviziosót győzte le az autóért folytatott versenyben. Jó esély van rá, hogy az idei autó is nála landol, ami egy 510 lovas, 600 Nm nyomatékú, vörösre fényezett X4 M Competition lesz

A hozzá hasonló klasszisok közül Valentino Rossi és Casey Stoner egyaránt három-három alkalommal vihetett haza egy-egy sportos BMW-t, míg Jorge Lorenzo kétszer, Sete Gibernau és Nicky Hayden egyszer-egyszer érdemelte ki az M-díjat.

bmw-ert-hajtanak-marquezek-21880
Ilyen M1 Coupé vezette vagy éppen terelte a mezőnyt 2011-ben. A 340 lovas autóból nem hiányoztak a hatpontos övek és a versenyülések sem

A BMW természetesen nem csupán nyereményautót ajánl fel az év végén, hiszen a MotoGP biztonsági kocsija is kék-fehér emblémát hord - általában a márka legerősebb modelljei köröznek a mezőnnyel.