Noha jelentősen csökkent a modell károsanyag-kibocsátása, 313 köbcentis hajtóműve továbbra is 34 lóerőt és 28 Nm-t tud. Viszont újdonság, hogy immáron háromfázisú katalizátor tisztítja a kipufogóból előtörő gázokat, de ez sem lassított a motoron, mely 143 km/órás végsebességre képes.

Megjelent a 2021-es BMW G 310 R

Szintén fontos változás, hogy a 2021-es változatban nyomatékhatárolós tengelykapcsoló (csúszókuplung) köti össze a főtengelyt a kihajtással, ami kettős előnnyel kecsegtet: így kisebb erővel működtethető a kuplungkar, és gyors visszaváltáskor sem csúszik meg a hátsó kerék.
bmw-g-310-r-2021-28192
A 2021-es G 310 R fejlesztései közé tartozik az elektronikus gázmarkolat
Apropó kuplungkar: alapáras felszereltség lett a széles tartományban állítható fék- és kuplungkar, így több mint fél centit változtatható a kezelőszervek kormánytól mért távolsága, hogy kézmérettől függetlenül illeszkedjen vezetőjéhez. Természetesen LED-fényszóró világítja meg az utat, miként azt megszokhattuk a prémium motorkerékpárokon, sőt az irányjelző és a hátsó lámpa is fénydiódás.
bmw-g-310-r-2021-28191
Változatlan teljesítmény, jóval szerényebb károsanyag-kibocsátás és gazdagabb alapfelszereltség – ez jellemzi az új BMW G 310 R-t és G 310 GS-t
Háromféle színben kapható a G 310 R: Cosmic Black, Polar White és Sport. Utóbbi piros alapszínű és a többinél nagyobb R motívum díszíti az idomait, sőt pirosban pompázik a váz és a felni is. Igényes részlet, hogy az erőforrást védő burkolat, a lábtartó és az utaskapaszkodó - igazodva a gyári színpalettához - titánszürke metálfényezést kapott.
bmw-g-310-r-2021-28190
Könnyen felismerhető a 2021-es modell az új első traktusról
A modell máris kapható Magyarországon, alapára a BMW konfigurátor szerint 1 885 300 forint.