Várhatóan 160 kilogramm körüli tömeggel, 34 lovas csúcsteljesítménnyel és öt-hatezer eurós vételárral debütál a bajorok legújabb modellje, az öttagú endurocsaládot erősítő G 310 GS. A 313 köbcentis, egyhengeres, négyütemű masina üléspozíciója és első ránézésre igencsak bőségesnek tűnő helykínálata révén nem csak a kezdőknek és az A2-es jogosítvánnyal rendelkezőknek lehet érdekes - az alkalmi terepezők és az ingázók ugyanúgy megtalálhatják vele a számításukat.

bmw-r-310-gs-10431
Tisztán látszik, hogy a karcsú GS-ben a rendhagyó felépítésű, fordított elrendezésű hengerfejjel megspékelt egyhengeres kapott helyet

Várhatóan novemberben, az EICMA-n leplezik le az újdonságot, ahol az is kiderülhet, hogy milyen egyéb típusok készülnek a jövőben a TVS-szel közösen gyártott, egyhengeres platformra. Látva, hogy az indiai cég már korábban beharangozott egy sportos 310-est, valószínűleg nem kell sokat várnunk arra, hogy a bajorok S-szériája is egy újabb, minden eddiginél kisebb és könnyebb taggal bővüljön.