A BMW Motorrad Magyarország május végéig tartó játékában több százan vettek részt, hogy tesztelhessék a legújabb modelleket, illetve esélyük legyen megnyerni a különleges fejvédőket. A napokban megtörtént a sorsolás, a szerencse pedig Pánczél Tibornak, Hídvégi Áronnak és Pető Csabának kedvezett - ők mesélnek most kalandjaikról.

bmw-roadshow-2016-9539
A győztes trió

- A tesztvezetésen az új „vizest”, a BMW R 1200 GS Adventure-t választottam, mert szerettem volna összehasonlítani a saját motorommal, ami egy korábbi évjáratú, „sima” 1200 GS. Sokkal jobban kezelhető az enyémnél, szinte kezesbárány a régebbi modell után. Nagyon jól gyorsul, maximális biztonsággal lehet vele közlekedni. A terveim között már most szerepel a motorom lecserélése, és csakis a „vizes” Adventure jöhet szóba! A nyereményt, a BMW GS bukósisakot az enduró jellegű motoromhoz választottam. Régóta szerettem volna egy könnyű, karbonszálas sisakot, és mivel ez a nagyvonalú lehetőség adódott, örömmel éltem vele - csak ajánlani tudom mindenkinek – mondta el az első nyertes, Pánczél Tibor.

bmw-roadshow-2016-9534
A nyertesek nemrég vehették át új bukósisakjaikat

A végül a BMW System 6 EVO bukósisakot választó Hidvégi Áron kedvence a BMW R NineT volt. - Egyszerűen nincs rajta semmi felesleges légterelő vagy idom. Kevés motorról lehet elmondani, hogy egy igazi karakter vagy egyéniség, de ez a modell ilyen. Szerettem volna kiválasztani, ez pedig a klasszikus nyitott BMW Legend (NineT) fejvédő lett volna egy jó szemüveggel... Tiszta '70-es évek. Később egyre inkább a racionális érvek kezdtek előtérbe kerülni, és miután sok jót hallottam a BMW System 6 EVO-ról, mind kényelem, mind csendesség terén, amellett döntöttem. Azóta voltam vele túrázni, városban is, és minden várakozáson felül teljesített - foglalta össze Áron tapasztalatait.

bmw-roadshow-2016-9536

- A teszten egy BMW R 1200 GS modellt próbáltam ki, mivel jelenleg is egy hasonló, de már 9 éves motorom van - kezdte mondandóját a trió utolsó tagja, Csaba. - Kíváncsi voltam, hogy milyen lett több modellváltás után - folytatta -, és nem is csalódtam az újdonságban, legjobban a sokkal kisebb erőt igénylő kuplung és az élénkebb gázreakció tetszett. Gyakran járok úttalan utakon, erdőben, ahová ideális egy könnyű, jól szellőző enduró sisak, ezért választottam a BMW GS modellt. A bukó átvétele után ebben jöttem haza, és meglepő módon már az első úton kényelmes volt, pedig három órán át viseltem - osztotta meg az élményeit Pető Csaba.

Az immáron hagyományosnak mondható tesztsorozaton minden évben a szinte teljes BMW paletta elérhető, így az endurók, maxirobogók és csupaszmotorok mellett a cég sportos újdonságai is kipróbálhatóak.