Mi kell hozzá, hogy túrasport gép váljon egy csupaszmotorból? A Kawasaki Z1000SX példáját látva elegendő, ha felcsavarozunk egy méretesebb idomzatot, elkészítjük a filigrán oldaldobozok és a méretesebb felső koffer konzolját, az üléspozíciót és a kormányt kicsit komfortosabbra szabjuk, és indulhat a kaland, a fürge nakedből máris középtávú utazómotor lett.

A BMW-nél a képeket látva úgy fest, nem elégedtek meg ennyivel, és mintha a szabad hasmagasságot is bővebbre szabták volna, hogy a ma oly' divatos "Adventure" jelzővel is felcímkézhessék a vasat, még ha pontosan tudják is, hogy a kalandos kétkerekűek tulajdonosai csak nagy ritkán hagyják el az aszfaltcsíkot, és a magas felépítés inkább városban, a padkák legyűrésekor van segítségükre.

bmw s 1000 f
Kár lenne egyetlen képből messzemenő következtetéseket levonni, de az figyelemre méltó, hogy a német szaklapok is tényként kezelik, hogy már idén a szalonokba kerülhet a csupasz BMW

Akárhogy is, a kiszivárgott vagy kiszivárogtatott képek tanúsága szerint a müncheni brigád komolyan gondolja, hogy az RR és a csupasz R változat után egy túraképesebb S 1000 F-et is piacra dob, megcélozva a sportos karaktert és túraképességet egyetlen vasban kereső vásárlókat is.