A Practical Sportsbike magazin munkatársa, Gary Hurd megszállott rajongója a nyolcvanas évek Suzuki GSX-einek, így nem meglepő, hogy jelenleg egy Katana áll garázsában, ami egyedi festése okán az átlagosnál is különlegesebb darab. Ilyen öreg vasakra igazén nehéz kompromisszummentes papucsokat találni, s mint elmondta, eddig nem is sikerült neki, év elején azonban rátalált a Continental ContiRaceAttack Comp Endurance-ra, amit azóta alaposan letesztelt. Gary 6500 mérföldet, azaz több mint tízezer kilométert tett a Katanába mióta felszerelte a RaceAttackot, ebben volt bőséggel túrázás, városi cirkálás, pályamotorozás, szóval minden, amit egy átlagos motoros csak kedvelhet.

continental-conti-race-attack-comp-endurance-19813

Attól, hogy öregebb motorral jársz, még nem muszáj lemondanod a tartós, mégis kiváló tapadású abroncsokról...
Miként ő fogalmazott, nem gondolta, hogy ennyit bír majd a tapadásáról híres RaceAttack, főként, hogy előre a puha keveréket választott, míg hátra közepeset. A brit kalandor példája jól mutatja, hogy a ContiRaceAttack kiváló választás lehet annak, aki nem szeretné a sportos motorozás élményét feláldozni a tartósság oltárán. A mindentudó abroncs remek alternatíva korosabb nagyvasak tulajdonosainak, hiszen szinte bármire feltehető, ami 17-es kerekeken gördül, ráadásul összesen hétféle méretben kapható. Ezen felül nem elhanyagolható szempont, hogy kétféle anyagkeverék közül választhatnak a motorosok, ami annyit tesz, hogy Garyhez hasonlóan előre puhát, hátra pedig közepeset felpattintva megelőzhető az eltérő mértékű kopás, azaz mindig párban cserélhetőek az abroncsok.