- Leginkább lassítás közben, nagy tempójú féktávokon jelent előnyt az átdolgozott, nulla fokos övszerkezet, mely révén stabilabb marad a motor, emellett kigyorsítás közben is nagyobb tapadást sikerült elérnünk a hajtott keréken - áll a mérnökök közleményében.

Malte-Lauritz Bigge vezetőtesztelő mutatja be a németek újdonságát

Négy különböző anyagkeverék elérhető a főként szupermotókhoz, valamint supersport- és superbike-motorokhoz ajánlott abroncsból, az L0 és L3 közötti jelölések - a növekvő számoknak megfelelően - egyre tartósabb összetételről árulkodnak a szuperlágytól az endurance változatig.

Alex Hoffmann első tesztje a ContiTrackkel Brnóban

A Continental ContiTrack palettáján négyféle első (120/70, illetve 120/75 R17 méretben), és 14 féle hátsó gumi található, utóbbiak 160/60 R17-től 200/65 R17 méretig kaphatók, s ezeken belül megkülönböztetnek Mono (szupermotó), SSP (Supersport) és SBK (Superbike) változatokat, attól függően, hogy milyen stílusú és teljesítményű géphez ajánlják.