· 2017. június 16. 2

Versenyabroncs a Continentaltól

A lényeg láthatatlan...

Ránézésre ContiTrack is pont úgy fest, mint vetélytársai, ám a köpeny alatt valódi titok rejlik - a rendhagyó övszerkezet nagyban hozzájárul a köridők lefaragásához.
- Leginkább lassítás közben, nagy tempójú féktávokon jelent előnyt az átdolgozott, nulla fokos övszerkezet, mely révén stabilabb marad a motor, emellett kigyorsítás közben is nagyobb tapadást sikerült elérnünk a hajtott keréken - áll a mérnökök közleményében.
Malte-Lauritz Bigge vezetőtesztelő mutatja be a németek újdonságát
Négy különböző anyagkeverék elérhető a főként szupermotókhoz, valamint supersport- és superbike-motorokhoz ajánlott abroncsból, az L0 és L3 közötti jelölések - a növekvő számoknak megfelelően - egyre tartósabb összetételről árulkodnak a szuperlágytól az endurance változatig.
Alex Hoffmann első tesztje a ContiTrackkel Brnóban
A Continental ContiTrack palettáján négyféle első (120/70, illetve 120/75 R17 méretben), és 14 féle hátsó gumi található, utóbbiak 160/60 R17-től 200/65 R17 méretig kaphatók, s ezeken belül megkülönböztetnek Mono (szupermotó), SSP (Supersport) és SBK (Superbike) változatokat, attól függően, hogy milyen stílusú és teljesítményű géphez ajánlják.