A Continental tegnap jelentette be, hogy piacra dobja a népszerű ContiRoadAttack 3 CR új kivitelét, mely kifejezetten a klasszikus, veteránkorú motorokhoz készült és első abroncsa teljesen új anyagkeveréket kapott. Ez egy közúton is használható, mégis kiemelkedő tapadású abroncs, ami 18 colos méretben elérhető, így passzol a hetvenes-nyolcvanas évek gépeinek többségére.

Bemutatták az új anyagkeverékű ContiRoadAttack 3 CR-t

Lényegesen puhább az anyagkeverék, mint a „sima” ContiRoadAttack 3 esetében, hogy hamarabb bemelegedjen és jobb köridőket érhessenek el vele a pilóták. Emellett kimondottan tartós is – tették hozzá a fejlesztők – hogy akár hosszútávú versenyeken is bátran használhassák a motorosok.

continental-roadattack-3-cr
Puhább anyagkeverék 18-as méretben – ez a ContiRoadAttack 3 CR

Bármennyire is pályaorientált sportgumiról van szó, a – RoadAttack 3 mellett – itt is alkalmazott RainGrip technológiának köszönhetően gyorsan alkalmazkodik a hirtelen lehűlő, nedves aszfalthoz, illetve a megváltozott tapadási feltételekhez, tehát akkor is bízhatsz benne, ha esőben motorozol pályán vagy közúton.

continental-roadattack-3-cr
100-as és 110-es első, valamint 110-es, 130-as és 150-es hátsó méretben készül az új CR

Viszont ami az elérhető méreteket illeti, már annál több az újdonság. Örülhetnek a BMW R65-öt, R100-at, Yamaha XJ-t, Kawasaki Z-sorozatot stb. hajtó motorosok, ugyanis 18-as abroncsok egész sorából válogathatnak.

continental-roadattack-3-cr
A karkasz, a profil és a mintázat gyakorlatilag megegyezik a ContiRoadAttack 3-mal, viszont az anyagkeverék merőben új

Előre 100/90 R 18 és 110/80 ZR 18 jelzésű abroncsot választhatnak, míg hátra 110/80 R 18, 130/80 R 80 18 és 150/65 R 18 kerülhet a koros vasakra. Az új, CR jelzésű ContiRoadAttack 3 tehát azoknak készült, akik imádják a veteránkorú motorokat, de nem szeretnének kompromisszumot kötni gumivásárláskor – egyaránt elvárják a remek száraz- és nedvestapadást, a bőséges visszajelzést és persze a nagy futásteljesítményt.