Kaliforniában leplezték le az újdonságot, mely finoman szólva is érdekes megjelenésű, s a csúnya szót csak azért nem használjuk, mert szépségről ugye nem illik vitatkozni. Persze nemcsak a forma igényel szokást, az is érthetetlen, hogy miért építettek két villanymotort a gépbe, tudniillik, ezek darabonként is közel 90 lóerőt és 200 Nm-es (!) forgatónyomatékot szabadítanak a hátsó kerékre.

curtiss-zeus-18019
Majdnem 400 Nm-es forgatónyomaték, méregdrága szénszálas alkatrészek és sokkoló forma - ez jellemzi a Curtiss újdonságát, a Zeust

Mindezt megspékelték a köztudottan milliós értéket képviselő, szénszálas teli kerekekkel és Beringer fékekkel, így biztosra vehető, hogy a másfél év múlva érkező Zeus is az exkluzív, méregdrága kétkerekűek táborát erősíti majd. Kérdés, lesz-e vevő, aki olyan nagyra értékeli a különleges műszaki megoldásokat, hogy cserébe szemet huny a finoman szólva is érdekes formaterv felett.