A Multistrada 1260 vadonatúj, 1262 köbcentis, Testastretta DVT erőforrást kapott, mely 158 lóerőt ad le, 129,5 Nm maximális forgatónyomatékkal társítva. Az erő nagy része már alacsony fordulatszám-tartományban rendelkezésre áll, így biztosítva, hogy minden helyzetben elegendő tartalékkal gazdálkodhasson a pilóta. A vázat is újra cserélték, illetve meghosszabbították a lengőkart és módosítottak az első traktuson, ennek következtében a masina még könnyebben kezelhető és fordulékonyabb lett, csomagokkal és utassal felpakolva is. Ahogyan azt már megszokhattuk, az elektronikai csomag tekintetében is bőkezű volt a gyártó. A külső még a korábbinál is szebb fényben tündököl, minden egyes eleme minőséget tükröz, új ismertetőjegyként esztétikus, Y-küllős kerekeket szereltek fel.

ducati-2018-16302

Az új Multistrada 1260 az alaptípuson kívül háromféle verzióban érhető el, melyek mindegyike más-más karakter. Ezek a Multistrada 1260 S, a Multistrada 1260 S D|Air és a Multistrada 1260 Pikes Peak

Bemutatták a Monster 821-et is – a közepes nakedet egy 109 lóerős, dezmodromikus szelepvezérlésű Testastretta 11° erőforrás mozgatja, 86 Nm-es maximális forgatónyomatékot tartogatva. A külső jellegzetesen Monsteres maradt, ülésmagassága 785-810 milliméterig állítható, belsejében viszont a legmodernebb technika rejtőzik, így ún. DQS gyorsváltó, kipörgésgátló, továbbá ebbe a modellbe is olajfürdős tengelykapcsoló került.

Aki szeretné megnézni a teljes bemutatót, itt megteheti!

A Ducati ismét betört a cirkálók szegmensébe is, nem is akármilyen gépekkel. A formabontó XDiavel S a merész teljesítmény, a sportos karakter és a fejlett elektronika tökéletes elegye. A 152 lóerős vasban az előbb említett 1262 köbcentis szív dolgozik, 126 Nm forgatónyomatékot biztosítva ötezres percenkénti fordulatszámon.

ducati-2018-16281
Az izgalmas vonalvezetésű XDiavel S

Ülésmagassága mindössze 755 milliméter, előretolt lábtartóival és rövid hátsó traktusával igazán lenyűgöző látványt nyújt. Ami a technikát illeti, a kétkerekűben olyan finomságok kaptak helyet, mint a DTC (Ducati Traction Control), választható vezetési módok, a kanyar-ABS vagy a kipörgésgátló.

ducati-2018-16265
Versenypályára termett a 959 Panigale Corse

Végül, de nem utolsó sorban pedig itt a 959 Panigale Corse. A lélegzetelállító kétkerekűt egy 955 köbcentis, V2-es hajtómű mozgatja, 150 lóerejéhez mindössze 176 kilós száraz tömeg társul. A vasat olyan exkluzív alkatrészekkel vértezték fel, mint az Öhlins felfüggesztés, Brembo monobloc fékek Bosch ABS, nyomatékhatárolós tengelykapcsoló, gyorsváltó, illetve titán Akrapovič dobok, a fejlett elektronikai csomagban pedig többek között változtatható gyújtástérképek szerepelnek.