A nemrégiben beadott környezetvédelmi dokumentumokból derült ki, hogy az olaszok nem szakítanak a változó szelepvezérlésű Testastretta konstrukcióval, mégis egy alapjaiban átfésült kéthengeressel, az XDiavel 1262 köbcentis, módosított erőforrásával szállnak harcba.

A változó szelepvezérlés marad, de a hengerűrtartalom tovább nő a 2018-as Multistradában

A kaliforniai környezetvédelmi hatóság irataiban szúrták ki a meglepő adatot, mely arra utal, hogy a taljánok nem elégszenek meg a jelenlegi 152 lóerővel és 128 Nm-es forgatónyomatékkal. Nemes egyszerűséggel a szegmens legdurvább erőforrása címre törnek - a hírek szerint kereken 170 lóerőt, és már 6-7000-es percenkénti főtengelyfordulatnál elérhető 140 Nm-es csúcsnyomatékot szeretnének kipréselni az immáron nem is olyan karcsú, várhatóan 230-240 kilós menetkész tömegű Multistrada 1260-ból, amit késő ősszel mutatnak be a nagyközönségnek.