Elektromos CB125R a láthatáron
Egyből kettő
Alig néhány hete leplezték le a kívül-belül megújult Honda CB125R-t, ám úgy tűnik, hamarosan tisztán akksiról működő változat is érkezhet a modellből. Íme, az A1-es újdonság tervei!
Alaposan kitölti az A1 kategóriát a Honda tavaly novemberben bemutatott újdonsága, elvégre a CB125R négyszelepes, folyadékhűtéses egyhengerese pont 15 lóerőt tud, amennyit az EU-s szabályok megengednek.
Tisztán elektromos változat érkezhet a Honda CB125R-ből
Mi több, ez a világ első 125-ös motorja, amiben szeparált funkciójú, nagy dugattyús (SFF-BP), 41 mm-es csúszószár-átmérőjű Showa villát találunk, vagyis a futómű is méltó az új nyolcadliteres megjelenéséhez és teljesítményéhez. Mindezt megfejelték egy vadonatúj LCD-műszerrel, IMU-vezérelt, radiális féknyeregre épülő, ABS-es fékrendszerrel, no meg egy olyan formatervvel, ami garantáltan felkelti a kezdők, újrakezdők figyelmét.
Sokat lendíthetne az e-motorok elterjedésén, ha ilyen vonzó elektromos modellek születnének, mint a CB125R

Mivel a korábbi üzemanyagtartály helyén trónol az akkumulátorcsomag (ld. a fenti kép), jó eséllyel azt hűti a menetszél a CB125R-ről ismerős tölcséreken keresztül