Bőséges helykínálat, LED-világítás és állítható túraplexi jellemzi a 150-es X-ADV-t, mely szakasztott úgy fest, mint 750-es felmenője, de lényegesen könnyebb és persze sokkal jobb áron kerül a szalonokba. Természetesen a PCX egyhengeres erőforrása duruzsol az újdonságban, a 149,3 köbcentis, négyütemű motor 15 lóerővel gyorsítja az elöl 14-es, hátul pedig 13-as keréken futó gépet.

europaban-is-kaphato-lesz-a-honda-xadv-150-25474
PCX technika és X-ADV külső – ezzel hódítana a Honda az öreg kontinensen

Persze a kedvezőbb ár miatt itt nem fordított teleszkóppár simítja ki az úthibákat – mint a nagytesón –, viszont feltétlenül mellette szól, hogy mindössze 133 kilós tömeggel büszkélkedhet, vagyis ideális, könnyű és fürge városi járgány. Brit lapértesülések szerint átszámítva 1,3-1,4 millió forintos árcédula fityeg majd az újdonságon, mely 2021 első heteiben érkezhet meg az európai forgalmazókhoz, az azonban nem derült ki, hogy az ázsiai ADV 150 nevet kapja vagy a névrokonhoz hasonlóan X-ADV-ként kezdi meg pályafutását.