Minden bizonnyal van az a vásárlói réteg, melynek tagjait azzal lehet megszólítani, hogy immáron két darab háromszáz wattos (!) erősítőről szól a zene a Road Glide nyergében. Érdemes ízlelgetni a mondatot: egy könnyű villanyrobogó simán felgyorsulna 70-80-ra kétszer háromszáz watt teljesítménnyel, itt meg csak a zenére jut ennyi - fényűzés felsőfokon. Ennél egy fokkal lényegesebb, hogy fejlett navigációs rendszert kapott a CVO és természetesen alap Apple CarPlay®, miként az is előny motorozás közben, hogy az érintőképernyőn túl a kormányról is vezérelhetjük a médiaközpontot, sőt hangvezérlés funkció is elérhető.

harley-cvo-road-glide-24621
Tökéletes szélvédelem, összetett vezetéssegítő rendszer és egy 170 Nm-es forgatónyomatékú V2-es - ez a Harley receptje az exkluzív túragépre

A lényegre térve: igazi mestermunka a szélcsatornában kifejlesztett, hatalmas fejidom, hisz a milwaukee-i mérnökök szerint tökéletes időjárás-védelmet nyújt, emellett gyakorlatilag nincsenek légörvények mögötte - miként azt egy ilyen túragéptől elvárjuk. Elképesztő forgatónyomatékú, 117 köbhüvelykes, azaz 1923 köbcentis V2-es került a Road Glide eredeti vázába, s hogy még hátborzongatóbb legyen a hangorkán, a Screamin’ Eagle® Heavy Breather légszűrőház mohón szürcsöli a levegőt, ha az ember gázt ad.

harley-cvo-road-glide-24619
Négy hangszóróból kétszer háromszáz wattal üvölt a zene, ha nem lenne elég hangos az 1,9-es V2-es...

Mindezt megkoronázza a motorhoz illő oldaldoboz, valamint a Reflex™ Defensive Rider Systemsnek nevezett vezetéssegítő csomag, amiben dőlésérzékelőhöz társított kipörgésgátló, elektronikus fékerőelosztó és kanyar-ABS is helyet kapott. A modell hazai ára egyelőre nem ismert, ám az sokatmondó, hogy az olcsó új motorokról híres USA-ban is 41 ezer dollárt, azaz 12,7 millió forintot kérnek érte.