Új modellsorozatot indít útjára a Harley-Davidson, miként azt megígérte korábban az új igazgató, Jochen Zeitz. Az Icons modellek korlátozott darabszámban készülnek, és évente legfeljebb egy-két típussal gazdagodik a család.

Bemutatkozott a Harley-Davidson Electra Glide Revival

A sorszámozott, eredetiségi igazolással ellátott motorok közül a Harley-Davidson Electra Glide Revivalt láthatjuk elsőként, melyből csupán 1500 darab készül, és a hírek szerint nyár elején már Magyarországon is kapható lesz.

harley-davidson-icons-electra-glide
Harley-Davidson Electra Glide Revival

Tagadhatatlan, hogy az 1969-es Electra Glide állt modellt a munka során, elvégre az első denevérszárnyas Harley-Davidson is egy valódi ikon, így kézenfekvő volt, hogy ennek szellemében szülessen meg a Revival. Természetesen az újdonság is hasonló fejidomot visel, akárcsak egykori őse.

harley-davidson-icons-electra-glide
1868 köbcentis V2-es dolgozik az újdonságban, legnagyobb forgatónyomatéka 158 Nm

A háromtónusú fényezés, a lengéscsillapítóval kombinált nyereg és persze a jókora idomzat is az egykori V2-est idézi, csakúgy, mint a krómozott, fűzöttküllős kerekek és a fehér oldalfalú abroncsok. Nem véletlenül mondták a motor tervezői, hogy „az oldschool még sosem nézett ki ennyire jól…”

harley-davidson-icons-electra-glide
Itthon nyár elejétől kapható az új Icons modell, nettó vételára 25 381 euró

Milwaukee-Eight 114 blokk dolgozik az Electra Glide Revivalben, legnagyobb forgatónyomatéka 158 Nm, amit 1868 köbcentis V2-esből sajtoltak ki a mérnökök. Bármennyire is régies a megjelenés, a kiemelkedő nyomaték és a gazdag felszereltség nem hagy kétséget afelől, hogy – a Harley mércéje szerint – kifejezetten modern géppel van dolgunk. Komoly, 49 mm-es csúszószár-átmérőjű villa, minőségi audiorendszer, kanyar-ABS, fékerőelosztó, no meg kipörgés- és visszagurulás-gátló segíti a vezetőt a Harley terelgetésében.