Alig 230 kilós menetkész tömeg, csupán 1518 millis tengelytáv és 121 lóerő 127 Nm társaságában. Ha csak a műszaki adatokat ismernénk, azt hihetnénk, hogy egy európai nakedről van szó, márpedig ez a Harley újdonsága, az 1252 köbcentis Spori.

harley-davidson-sportster-s-1250
A riasztó és a sebességtartó automatika (tempomat) is alapáras a motoron

Megjelent a Harley-Davidson Sportster S

Mintha épített motor lenne, olyan extravagáns és egyedi az új Sportster megjelenése. Szemből a 160-as (!) első gumi tűnik fel először, oldalról az ágyúcsőnek is beillő kipufogódobok uralják a képet, míg a nyeregből körbetekintve a klasszikus, kerek, ám TFT-kijelző köré épített műszer a legfőbb látnivaló.

harley-davidson-sportster-s-1250

A felfüggesztés is méltó az erőforráshoz, elvégre 43 millis, fordított, minden paraméterében állítható teleszkópok fogják közre a ballonos abroncsot, míg a lassításról – természetesen – négydugattyús, radiálisan rögzített nyereg gondoskodik.

harley-davidson-sportster-s-1250
Feltűnő, hogy több gyári képen is hölgyek vezetik a Sportstert. Egyértelmű utalás a cégtől, hogy a szebbik nem tagjait (is) szeretnék meghódítani a modellel

A sajtóanyagból az is kiderült, hogy 12 700 eurós indulóáron jelent meg a motor, tehát még árban is versenyképes a házon belüli kihívókkal és az európai, illetve tengerentúli kihívókkal szemben.