Az talán még megbocsátható lenne a az Ázsiából érkező modellnek, hogy a kis pénzből elérhető H-D-t immáron nem hívhatja a tulajdonosa milwaukee-i V2-esnek, hiszen valamit valamiért. Az viszont már annál furcsább, hogy a teljesítményadatait gondosan őrző, és meg nem osztó gyártó miért pont a legkarcsúbb gépeinél gondolta azt, hogy közzé kell tenni, hány tagú ménes is lakik a félliteres blokkban?

harley street
Hátulról a laikus szemlélő akár 883-asnak is nézhetné. Nyilván nem véletlenül másoltak át egyes formai elemeket az olcsóbb 500-asra

A bűvös szám 33,5, vagyis a félliteres Harley a feleakkora hengerűrtartalmú japán vasakkal kerül egy kasztba, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy a szerény csúcsteljesítmény mellett a kategóriaátlagnak megfelelő, kereken ötven Nm-es forgatónyomatékkal gazdálkodhatunk. Ez ugyan még mindig nem kiemelkedő érték, de legalább pariban van a szintén kéthengeres ötszázas kihívókkal, hiszen az általunk is tesztelt Honda CB500F 43 Nm-t tud, igaz jóval magasabb, 48 lovas csúcsteljesítmény mellett.

harley street
Nagy, V2-es blokk, fekete fényezés és szíjhajtás - a körítés rendben van, de gyorsulásnál könnyen lebukhat a gép...

Valószínűleg az is közrejátszott a gyengécske blokk kialakításánál, hogy az ötkilós véletlenül se teremtsen házon belüli konkurenciát a jelenlegi belépőmodellnek, az 52 lovas és 70 Nm-ert kisajtoló 883-as Sporinak. Ugyanakkor a nagyobb, 750-es Street modell pont a kettő közé ékelődik be, hiszen az már legalább az A2 jogsi adta lehetőségeket kiaknázva 47 lóerős lesz, 60 Nm-es forgatónyomatékkal, így valószínűleg Európában is ez utóbbi lehet majd a sikeresebb.

Az árképzés egyelőre nem ismert, de a pletykák meglehetősen fura összegeket említenek, ugyanis ezek alapján alig hétezer eurót - vagyis nagyjából kétmillió forintot - kell leszurkolni az első indiai Harley-kért, vagyis a jelenleg 7150 euróért kínált 883-asnál alig lesznek olcsóbbak a hamarosan megjelenő újdonságok...