Kezdetben háromféle kivitelt dobnak piacra a motorosok biztonságát fokozó szettből, név szerint az Atacama kabáttal társított verziót 967 fontért, a Yoshima kabátba épített változatot 264 fontért, no meg a legnagyobb sikerre ítélt, egyszerű LED-es fényvisszaverő mellényt, ami kereken hatvan fontot, azaz 21 900 forintot kóstál.

Az Osram által gyártott fénycsövek a motorosruhán kialakított csatornákba csúsznak, és külső tápegységükről egy töltéssel nagyjából hét órát üzemelnek

Mivel a világító csatornák rendkívül rugalmasak, más területen is használhatóak, mondjuk hátizsákokon, de motoron nem árt úgy befűzni őket, hogy ne legyenek túl közel a hátsó lámpatesthez. Ennek oka, hogy egy fáradt, hagyományos izzó, illetve a bemattult bura párosa már igencsak gyengén muzsikál, és megeshet, hogy a nagy fényerejű LED-re fókuszáló sofőr nem veszi észre, ahogy felvillan a motor - lényegesen halványabb - féklámpája. Ugyanakkor a világító mellény tagadhatatlan előnye, hogy - a motor lámpáival ellentétben - nehezen koszolódik, kevésbé fröccsen rá az útról felverődő víz és hólé, így garantáltan jobban látható a vezető a csapadákos, gyorsan sötétedő téli napokon.