Manapság, mikor a városok forgalma egyre nő, és komoly gondot okoz a parkolás, mind jobban felértékelődnek az olyan olcsón fenntartható és praktikus közlekedési eszközök, mint a robogók és a nyolcadliteres kismotorok.

Negyvenmillió eladott motor

Ez nálunk is így van, az Indiához hasonló zsúfolt országokban pedig méginkább megfigyelhető a tendencia - nem véletlen, hogy a vonzó palettával büszkélkedő Honda csak úgy szárnyal a kontinensnyi országban. A cég motorkerékpáros részlegének helyi kirendeltsége nemrégiben újabb mérföldkőhöz érkezett, nevezetesen a negyvenmilliomodik (!) kétkerekű értékesítését ünnepelhették. A Honda Motorcycle & Scooter India mindezt 18 év alatt teljesítette, ezzel hivatalosan is az a vállalat lett, mely a leggyorsabban érte el ezt a kimagasló eredményt. Érdekesség, hogy a társaságot 2001-ben alapították, s tizenegy év kellett hozzá, hogy elérjék a tízmilliós eladást, a következő tízmillióhoz már csak három esztendőre volt szükség, a fennmaradó húszmillió járművet pedig mindössze négy év alatt értékesítették, vagyis ugrásszerű növekedésről beszélhetünk.

honda-ertekesites-2018-india-20627

Akárcsak nálunk, Indiában is népszerűek a robogók és a kisköbcentis masinák, ugyanakkor a közepes össz-lökettérfogatú modellek is hasítanak
Jelenleg percenként négy új Honda motorkerékpár talál gazdára Indiában. A sikerhez nagyban hozzájárul az Activa és a CB Shine modellek népszerűsége, melyek abszolút rekorderek a szegmensben, de az olyan prémiumkategóriás típusok iránt is nagy az érdeklődés, mint a Gold Wing vagy az Africa Twin, s jól fogy például a CBR650F is. - Igazán megtisztelő az a szeretet és bizalom, amivel negyvenmillió ügyfél kitüntetett minket ilyen rövid idő alatt. A kezdetektől fogva az a kihívás vezet minket, hogy innovatív és magas minőségű termékeinkkel örömet szerezzünk a vásárlóknak – mondta Minoru Kato, a Honda Motorcycle & Scooter India elnök-vezérigazgatója.