Legutóbb egy éve hallhattunk az általunk is tesztelt Honda Integráról, 2016 novemberében azzal rukkoltak elő a japán mérnökök, hogy új felfüggesztést terveztek a 745 köbcentis géphez. Ekkor 41 mm-es csúszószár-átmérőjű Showa Dual Bending Valves (SDBV) teleszkópok kerültek az Integrába, továbbá három alprogrammal kiegészített S üzemmódot kapott a dupla kuplungos erőátvitel, illetve folyadékkristályos műszeregység és LED világítás tette még vonzóbbá a gépet.

honda-integra-2018-16841
Még hamarabb elindulhatsz: a 2018-as Integra váltója a motor beindítását követően hamarabb áll át N-ről D állásba. Szintén fontos újdonság, hogy az automatikus üzemmódban is használható erőátvitelt kiegészítették egy dőlésszög-érzékelővel, ezáltal a DCT még hatékonyabban használható meredek lejtőkön, illetve emelkedőkön

Noha csak egy év telt el, ismét sikerült finomítani a technikán: hogy a modell megőrizhesse népszerűségét, az új változat ismét továbbfejlesztett DCT-vel és fejlett elektronikai csomaggal lép színre, s az alapáron kínált kipörgésgátlója tetszés szerint kikapcsolható. Mint kiemelték: a gyorsítások még természetesebbé váltak, kifinomultabbak lettek a DCT reakciói, s nem mellesleg lényegesen pörgősebbé vált az erőforrás - manuális módban még tovább - 6600 helyett 7500-ig - foroghat a 68 Nm-es csúcsnyomatékú kéthengeres.