A Honda „Z” generáció tagjai, közismertebben Honda Monkey modellek először 1964 márciusában kerültek piacra a Z50M modellel. Az eredetileg vidámparkokba, gyermekeknek szánt, ötvenes erőforrással felszerelt robogóból hamar a Honda egyik leghíresebb motorkerékpárja lett.

honda-monkey-125-versenypalyan-25755
A rendhagyó formatervű kismotor rengeteg mediterrán városban és tengerparton fellelhető, strapabírósága, szerethető megjelenése és fürgesége egyaránt hozzájárult a sikeréhez

Nemrég, 2017-ben fejeződött be a „Z” generáció gyártása, majd 2018-ban jelent meg az új, 125 cm3-es Monkey, mely a jellegzetes formatervet megörökölve indult hódító útjára. A Monkey célközönségébe minden korosztály beletartozik, fiatalok, idősek egyaránt fülig érő szájjal szállnak le a játékos kétkerékűről.

honda-monkey-125-versenypalyan-25756
Hosszú kocsisorok közötti lavírozásra tökéletes, ugyanakkor egy kis gyorsforgalmizástól sem riad vissza – ezt már nem tolják le az útról a 90-100-zal haladó kocsik

A kicsi és könnyű, 107 kilogramm össztömegű motorkerékpárt egy 125 cm3-es hengerűrtartalmú, léghűtéses erőforrás hajtja, mindez egy IMU-vezérlésű, ABS-fékrendszerrel és USD-villával egészül ki. Mi sem bizonyítja ékesebben fürgeségét, hogy az alábbi videóban erején felül teljesített versenypályán is a csöppség:

Természetesen azt is megmérték, amire mindenki kíváncsi, a pályán elért csúcssebességet – egészen pontosan 123 km/órát mutat a műszer a videóban. Persze ehhez már „rendes” futómű dukál, ami korántsem volt természetes a régebbi modelleknél, ugyanis csak a Z50J-n, 1974-től került felfüggesztés az apró motor alá.

Ha bejön a „kismajom”, most a készlet erejéig - de legkésőbb június 30-ig - akciósan juthatsz hozzá – akit érdekel az ajánlat, valamint a további részletek, az itt találja a kis Monkey részletes leírását, valamint új, akciós árát.