Immáron tény, hogy 1084 köbcentiméteres, sorkettes, 101 lovas Africa Twin-erőforrás dolgozik majd a két újdonságban, s az is biztos, hogy az A lesz a hagyományos, lábváltós alapmodell, míg a D a DCT-s kivitel.

Formás és könnyű motor lesz a Honda NT1100

Kimondottan nagy és hosszú modellről van szó, melynek tengelytávja csaknem 154 centi, viszont ennek dacára viszonylag könnyű. 238 kilójával karcsúbb, mint az elődként emlegetett VFR800 és 1200, ráadásul a 238 kiló már a teletankolt, teljesen menetkész érték.

honda-nt-1100-2022-bemutato
Számítógépes grafika a két újdonságról – akár ilyen is lehet az érkező NT1100

Sajnos a szabadalmi bejegyzésen és az ott látott adatokon túl más információ nincs a motorról, de a sok konkrétum arra utal, hogy már jövőre a szalonokba kerülhet az új NT1100, mely egyszerre válthatja a korábbi VFR800-at és 1200-at a Honda palettáján. Az NT modellkód alapján a Deauville családhoz tartozik majd, de az egyelőre kérdés, hogy használják-e ezt a nevet, vagy egyszerűen csak NT-ként jelölik az új túrázókat.