A PCX125 igazi városi ász, éppen ezért sikere nem véletlen, hiszen erős, modern és kompakt robogóról beszélhetünk, ami könnyedén siklik át a dugókon, nem mellesleg csábító megjelenése a a legfinnyásabb szemlélőket is elbűvöli. A PCX kényelmes üléspozíciója, zárt bukósisak befogadására alkalmas, nyereg alatti tárolórekesze és kimagasló általános minősége adja meg azt a pluszt, ami miatt ennyire megkedvelték a vásárlók, továbbá az is jelentős vonzerő, hogy páratlan használati értéke dacára kifejezetten kedvező áron kínálják a kereskedések. A kétkerekű 2018-ra megújult, a szerteágazó fejlesztés során átdolgozták a dupla bölcsővázat, így a járgány még könnyebben kezelhető lett és úttartása is tovább javult, a nagyobb abroncsokkal felszerelt, ámde kisebb súlyú kerekek pedig tovább fokozzák a könnyed irányíthatóságot.

honda-pcx125-2018-17720

Az új PCX125 továbbfejlesztett műszaki tartalommal, felfrissített, kifejezetten harmonikus formavilággal hódít, amit karakteres vonalvezetés és kéttónusú fényezés tesz még látványosabbá
A hátsó rugóstagok előfeszítése három lépésben állítható, és a rugóutak is hosszabbak, s a módosított levegőszűrőház, valamint a hatékonyabb szívó- és kipufogóoldali kialakításnak köszönhetően a PCX teljesítménye is növekedett. Újdonság, hogy immáron a blokkolásgátló is a rendkívül kedvező fogyasztású kétkerekű alapfelszereltségének része. Ami a külcsínt illeti, a „természetes” hatású kontúrok és a mélyen barázdált vonalak még különlegesebbé teszik a modell lendületes idomzatát, egyszersmind jobban illenek a modern műszaki alapokhoz. Elismerést érdemel az új PCX125 megnövelt szállítókapacitása, új műszeregysége, valamint LED-es első és hátsó lámpája, melyek révén minden helyzetben eszményi társ.
honda-pcx125-2018-17719
A PCX125 megújult, igényes, folyadékkristályos műszeregysége

Nem maradt változatlan a vezetői környezet sem, ugyanis a korábbi krómozott kormányt még jobb minőségű, fekete, elvékonyodó kivitel váltotta, továbbá méretes tárolórekeszt alakítottak ki a bal térd előtt, ami 12 voltos elektromos aljzatot és nagyobb fedelet kapott. Az ülésmagasság 4 mm-rel - 764 mm-re - nőtt, de még így is rendkívül könnyen kezelhető a modell, hiszen mindeközben jelentősen nőtt a padló mérete és a lábtér. Említést érdemel, hogy a tárolórekesz űrtartalma is egy literrel, 28 literre bővült.

A 2018-as PCX125 gyöngyház-fehér (Pearl Cool White), gyöngyház-fekete (Pearl Nightstar Black), matt metálszürke (Matt Carbonium Grey Metallic), gyöngyház-bordó (Pearl Splendor Red) színekben lesz elérhető.

Honda PCX125 – 2018 – Műszaki adatok

Erőforrás: Egyhengeres, folyadékhűtésű, SOHC-vezérlésű, négyütemű, kétszelepes

Hengerűrtartalom: 125 köbcenti

Furat és löket: 52,4 x 57,9 mm

Maximális teljesítmény (kW(LE)/fordulat/perc): 9,0(12,24)/8500

Maximális forgatónyomaték (Nm/fordulat/perc): 11,8/5000

Üzemanyagtartály kapacitása: 8 liter

WMTC szerinti üzemanyag-fogyasztás: 2,1 liter/100 km

Méretek (hosszúság/szélesség/magasság, mm): 1923/745/1107

Tengelytáv: 1313 mm

Ülésmagasság: 764 mm

Menetkész tömeg: 130 kg

Felfüggesztés elöl: 31 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópvilla, 89 mm-es rugóúttal

Felfüggesztés hátul: Alumínium lengővilla, kétoldali rugóstag 84 mm-es rugóúttal

Fékrendszer elöl: Két 220 mm átmérőjű tárcsa, radiálisan rögzített, 2 dugattyús féknyergek, ABS

Fékrendszer hátul: 130 mm átmérőjű dobfék