Hogy 2021-től is forgalmazhassák Európában az SH család legnagyobb tagját, csökkenteni kellett károsanyag-kibocsátását, mégpedig komolyabb teljesítménycsökkenés nélkül.

Megjelent a Honda SH350i

Ezt úgy érték el a mérnökök, hogy az 51 cm3-rel nagyobb hengerűrtartalom mellett 16%-kal nőtt az egyhengeres csúcsteljesítménye, immáron 29,37 LE gyorsítja az elődjénél nyomatékosabb, mégis könnyebb robogót.

honda-sh-350-i-bemutato-28352
Csupán 60 ezer forinttal kóstál többet, mint a 300-as előd

A súlycsökkentés főként az átdolgozott, még karcsúbb váz eredménye, amit formásabb idomzatba csomagoltak, de a lényeg továbbra is változatlan: praktikus, kompakt felépítésű és könnyen irányítható robogó maradt, csakúgy, mint általunk is tesztelt elődje.

honda-sh-350-i-bemutato-28353
Átdolgozott vázba ültették az új, nyomatékosabb erőforrást

Noha kifejezetten szép volt az SH analóg műszeregysége, korunk trendjének megfelelően már LCD díszíti a 350-es utódot, illetve apró, de fontos újítás, hogy a nyereg alatti szivargyújtóaljzat helyén most már USB-C aljzat található.

honda-sh-350-i-bemutato-28351
Az új LCD-műszeregység

A 174 kilós menetkész tömegű SH350i máris kapható Magyarországon, ráadásul alig kerül többe, mint a korábbi, 300-as változat – a felár mindössze 60 ezer forint.