Bármennyire is jól mutat a hirdetésben a kecsegtetően alacsony futásteljesítmény, hamar számoljunk utána, hogy egy 1995-ös gép esetében a harmincezres érték azt jelenti, hogy évente ezerötszáz kilométert motoroztak csak a vassal, ami lássuk be, egy robogóval is csak négy-öt tank benzin lenne - elég hihetetlenül hangzik. Persze nem lehetetlen, és akad is rá példa, de azt kijelenthetjük, hogy nem ez a jellemző, sportmotornál évi két-három, túramotornál pedig négy-ötezerrel érdemes számolni. S hogy mennyire nem kell félni a magasabb, sokszor százezer feletti futásteljesítménytől, azt byferko videója is bizonyítja: gondos tulaj mellett egy túramotor simán elfut ennyit anélkül, hogy a blokkjához kellene nyúlni...

Százezer kilométer után is ereje teljében a VFR750, és semmi kétségünk, hogy némi karbantartással akár még egyszer ennyit elmegy...

Járjunk hát nyitott szemmel, ha a kilencvenes évekből keresünk túragépet magunknak, és ne riasszon a műszerfalról leolvasott - valós - érték, nézzük, hallgassuk meg a paripát, mert az jobban árulkodik a puszta számoknál. A fenti klip is jó példa rá, hogy legyen bármennyire koros a motor, nyugodtan elindulhatunk vele hosszabb utakra is, ha a mindennapokban megfelelő gondoskodást, odafigyelést kapott tőlünk.