A Kawasaki levédette a hidrogénüzemű motorok nevét és új logóját, ami arra utal, hogy nincs már messze a nap, amikor élőben is láthatjuk a gépeket.

Kawasaki HySE, a sportmotorok új nemzedéke 

Az már kiderült, hogy a vállalat csomagként kezeli az üzemanyagot és a motorkerékpárokat, azaz jármű gyártása és a hidrogén előállítása is saját kézben lesz. Persze nem egyedül a zöldek dolgoznak ezen, más japán vállalatokkal, például az Eneosszal és a Japan Suiso Energyvel (JSE) közösen azt szeretnék elérni, hogy a hidrogént saját technológiával állíthassák elő, hatékonyan tárolják, sőt később nemzetközi hidrogénellátási láncot hozzanak létre.

kawasaki-hyse-modellek
Ide már nem fér be a sisakod, de annál több üzemanyag lesz az oldaldobozban

A márka hidrogénhajtású motorjai a „HySE” nevet viselik majd, és új logót is kapnak. Ez egy sematikus vízcseppet ábrázol, valamint két kört, így utalva a környezetbarát motorokra, valamint azok károsanyag-kibocsátás-mentes üzemelésére.

kawasaki-hyse-modellek
A H2 stílusjegyeit viseli magán a Kawasaki első hidrogénhajtású motorja

Komoly meglepetés, hogy a Kawasaki nem áramtermelésre használja majd a hidrogénből nyert energiát, mint azt más járműveknél láthattuk. A védjegyekben ugyanis nem elektromos, hanem hagyományos motorkerékpárok szerepelnek. Ez alapján valószínűleg közvetlenül a benzint helyettesíti majd a hidrogén az új modellekben, melyek a következő években, a hibridhajtású és elektromos Kawákkal párhuzamosan jelenhetnek meg.