· 2019. szeptember 18. 45

Kompresszoros Z1000 a Kawától

Töltsük fel!

Nem éppen madárcsontúak és persze brutális nyomatékúak a Kawasaki feltöltős modelljei, ezért meglepő, hogy pont egy karcsú csupaszmotorban látjuk viszont a különleges sornégyest. Kapaszkodj, itt a Z1000 H2!
Ahogy közeledik az őszi Tokyo Motorshow és az EICMA, úgy rántják le a leplet egyre több 2020-as modellről. Elsőként a BMW lépett a kívül-belül teljesen megújult S 1000 XR-rel, majd jött a Honda az új Africa Twinnel és Adventure Sports-cal, most pedig a Kawánál gondolták úgy, hogy ideje még kiélezettebbé tenni a ruhátlan masinák versenyét.
- Azt mondod, hogy a 1290 Super Duke a legdurvább naked? - Fogd meg a feltöltőm!
Igencsak valószínű, hogy nem a jelenlegi Z-sorozat vázába és futóművébe préselik be a mechanikus feltöltővel izmosított sornégyest, inkább a H2 és a H2 SX műszaki alapjaira építenek egy vadonatúj csupaszmotort. Lám, teljesen megfordult a trend egy évtized alatt, hiszen korábban pont a csupasz Z1000-ből fejlesztették ki az SX túramotort, most pedig a túrázó lesz a donor napjaink egyik legbrutálisabb nakedjéhez.