Egyelőre még titkolózik a Honda, így nem tudhatjuk, hogy néz majd ki pontosan a 2020-as Africa Twin, ugyanakkor néhány fontos részlet máris kiszivárgott a várva várt japán modellről.

Mindjárt itt a 2020-as CRF1100L Africa Twin

A egyik legfontosabb újítás, hogy a hengerűrtartalom 998-ról 1084 köbcentire nőtt, ez lehetővé tette, hogy a teljesítményt és a forgatónyomatékot is növeljék a károsanyag-kibocsátás csökkentése mellett. Előbbi érték információnk szerint 95-ről 101-re emelkedik, míg a nyomatékmaximum - 7500-as percenkénti főtengelyfordulatnál - eléri a 107 Nm-t.

Reklám Honda módra - nem derül ki semmi, tehát biztosan jön az új modell...

A hírek szerint a Honda beveti a változó szelepvezérlést az új erőforrásnál, ennek és a módosított katalizátornak is köszönhető, hogy megfelel a hamarosan életbe lépő Euro 5 kibocsátási normának. Örülhetnek a túrázók, hogy a korábbi 18,8 literes tank immáron valamennyi változatnál az Adventure Sport kivitel 24,2 literes üzemanyagtartályának adja át a helyét, ezáltal az „alap” Africa Twin is jó eséllyel elmegy 400-500 kilométert egy tankolással.
kuszobon-a-2020-as-crf1100l-africa-twin-22728
Csak következtetni tudunk arra, hogyan néz majd ki az újdonság - jó eséllyel csak minimális átalakítások lesznek rajta a képünkön látható CRF1000L-hez viszonyítva
Az elődmodellhez hasonlóan ebből is kétféle változatot hoz ki a Honda, az említett Adventure Sport mellett jön egy karcsúbb burkolatú és másfajta nyereggel ellátott alapmodell is. A rendelhető felszerelések között ott találjuk a japánok bevált dupla kuplungos DCT-erőátvitelét is, ez mindkét kivitelhez elérhető lesz. További jó hír, hogy CRF1100L egyébként sem nagy tömege csupán annyival nőtt, amennyivel nagyobb a tankja, sőt az Africa Twin Adventure Sports - a nagyobb erőforrás dacára - könnyebbé vált.