· 2017. szeptember 5. 2

Emelt hasmagasságú maxi a Kymcótól

Ha csőre van, már enduró?

Míg a Honda komolyan vette a kihívást, és tényleg laza terepezésre alkalmas géppel rukkolt elő, a Kymco megelégszik a külsőségekkel, és egyszerűen átöltözteti az AK550-et, hogy a japán rivális nyomába eredjen.
Az 53,5 lovas, illetve 55 Nm-es csúcsnyomatékú robogó egyelőre koncepcióként jelent meg a távol-keleti gyártó palettáján, de látva a Honda X-ADV - nem is olyan meglepő - sikerét, no meg a crossoverek iránti növekvő keresletet, könnyen megjósolható, hogy hónapokon belül előrukkolnak a szériaérett változattal is.
{{articleGallery[15222].caption}}
Más kérdés, hogy a módosított nyereg és idomzat, valamint az alig észrevehetően átdolgozott felfüggesztés korántsem szült olyan meghökkentő gépet, mint amilyen Honda nagyágyúja, persze a vásárlók szokásait ismerve a terepezés nem is lehetett elsőrendű szempont tervezéskor. Akárhogy is, a maxirobogók egyre népszerűbbek, immáron hazánkban is több fogy belőlük, mint a 125 köbcenti alatti társaikból, így az egyelőre C Series névre hallgató Kymcónak is minden esélye megvan a piaci sikerre.