A BMW Motorrad rögtön kétféle lehetőséget kínál a vevőknek - vásárolhatunk csak külső látványelemeket és a gép használatát érdemben befolyásoló technikai csemegéket is.

M-es csomagot kaphat az S 1000 XR és a GS

Nem meglepő, hogy az első M-jelzésű kétkerekű BMW a márka legdögösebb típusa, az S 1000 RR lett, amely alig egy éve mutatkozott be. Ami a konkrét extrákat illeti, bőséges a választék, tudniillik rendelhetünk egyedi fényezést, szénszálas felnit, kifejezetten a sportmodellekhez tervezett, könnyű, Li-ion akkumulátort, magasságában állítható rugóstagot, módosítható lengővilla-forgáspontot, könnyített ülést és egyénre szabható menetprogramokat kínáló elektronikát is. Mi több, az idomokon megjelenik majd az M-logó, vagyis aki ránéz egy ilyen tuningolt vasra, egyből kiszúrja, hogy mivel áll szemben.

m-csomagos-bmw-motorok-erkeznek-23352
Az új RR önmagában is szinte kész pályamotor, a hasznos extrákkal pedig még egyedibb, vagányabb és 3,5 kilóval könnyebb lett

A BMW elég szűkmarkúan méri az információt, így egyelőre nem tudni, hogy lesz-e a későbbiekben több erősebb, műszakilag komolyabban átalakított M-es gép, ahogy a kék-fehér emblémás autóknál megszokott. Az viszont biztos, hogy a motorok M-csomagját újabb modellek kapják meg a közeljövőben, főként az új, 2020-as S 1000 XR és az R 1250 GS módosításáról csiripelnek a madarak.