A Sportster méretű, alig 220 centi hosszú LiveWire valódi mindenes lesz a szó legjobb értelmében, tekintve, hogy karcsú felépítése és állítható nyeregmagassága révén az alacsony vagy épp colos pilótáknak is ideális üléshelyzetet nyújt. Valószínűleg városban is könnyen terelgethető és fürge lesz, mivel tengelytávja szerény, mindössze 149 centi, tömege pedig napjaink túrasportgépeivel vetekszik - egy híján 250 kilót nyom. Hivatalos végsebességet egyelőre nem adtak meg, de a tengerentúli menetpróbák során 170-180 km/órás tempóról számoltak be a tesztelők.

Vadonatúj fejlesztésű Showa felfüggesztés felel a LiveWire úttartásáért. Villanymotorja részben saját fejlesztés, és percenként 15 ezres fordulatszámra képes

Fontos részlet, hogy a rendre csekély terhelhetőségű elektromos motorokkal szemben a LiveWire valóban kétszemélyes, ugyanis közel két mázsát „cipelhet” a forgalmi szerint. Mint az a nemrég zajlott, hivatalos bemutatón kiderült, a közel 28 ezer eurót kóstáló Harley mozgatásáról 105 lovas (78 kW) és 116 Nm-es forgatónyomatékú villanymotor, valamint nagyméretű, 15,5 kWh-s akksicsomag gondoskodik. Sajnos a hagyományos feltöltés viszonylag lassú, bő 12 órát vesz igénybe, de DC-gyorstöltővel elég egy órára csatlakoztatni a gépet, és utána tempótól függően legalább 113, legfeljebb 235 kilométert tehetünk meg vele. Megvolt az első WMTC-próba (World Motorcycle Test Cycle) is, ahol a leendő vevők valós motorozási szokásait próbálták lemásolni, s így használva 150-160 kilométert futott el a LiveWire egy töltéssel.