· Képek: RSD · 2017. május 12. 4

Roland Sands deszkapályás motorja

Első fék? Minek?

Ennél letisztultabb aligha lehetne a karcsú boxer, a minden felesleges alkatrészétől megszabadított BMW-re szinte rá sem lehet ismerni az átalakítás után.
Az impozáns, 21 colos RSD első kerék, az apró kormány és az alig pár tenyérnyi idomzat révén merőben új gép született a jól ismert, s általunk is tesztelt R nineT-ből, melyet a tengerentúli műhely zsenijei fésültek át.
{{articleGallery[13469].caption}}
Lámpát, hátsó lábtartót és oldaltámaszt hiába is keresnénk rajta, sőt még az apró olajhűtőt is az első rajtszámtábla takarásában rögzítették, hogy tényleg semmi nem rondítson a letisztult összképbe. Roland Sands szokás szerint a felfüggesztést sem hagyta érintetlenül: a gyári első villát átalakította, míg a hátsó rugóstagot Öhlins TTX-re cserélte. Elsőre talán műanyagnak tűnhetnek a szerény méretű idomok, de a mester elmondása szerint mindent alumíniumból alakítottak ki a motoron. - Ez egy koncepció, ami persze nem csak megjelenésével, hanem kiváló kezelhetőségével is kitűnik a tömegből. Már mi is kipróbáltuk - rendszám nélkül - a környező utcákban - mesélte az alkotó legújabb gépéről, melyek a 9T Café Tracker nevet adta.
Kapcsolódó galériánkban nem csak az elbűvölő gép részleteit, hanem a gyártás műhelytitkait is láthatjátok - érdemes végiglapozni, miként lett klasszikus, deszkapályás versenygép a nineT-ből.