A Kawasaki hivatalosan még nem mutatta be a terepgépet, emiatt leginkább következtetni lehet az új modell paramétereire.

Leleplező képek a KLX700-ról

Igazából még az elnevezés sem kristályosodott ki, simán lehet, hogy KLX helyett inkább a KLR-t választja majd a zöld-fekete alakulat, miként tették ezt az elődnél, a KLR650-nél is, noha a sorkettes felépítés miatt az X sem lenne túlzás. Mindazonáltal a nyilvánosságra hozott képek alapján kijelenthetjük, hogy elég pofás vasak születtek, s mivel várhatóan 21 colos első kerékkel és tisztességes első teleszkóppal szerelik fel a gépet, terepképességek kapcsán is csupa jóra számítunk.

sokat-elarulo-kepek-a-klx-700-rol-24525
A japánoktól megszokott dinamikus vonalvezetés jellemzi a KLX-et. Karcsú felépítése révén az alacsonyabb pilóták is boldogulhatnak vele

Ami az erőforrást illeti, várhatóan a Ninja és a Versys 649 köbcentis, soros kéthengeresét illesztik a masszív vázba, és a riválisokat ismerve legalább 700 köbcentiig tornásszák fel az össz-lökettérfogatot, hogy méltó versenytársa lehessen a KTM 790-nek és a már említett Tenere 700-nak. Az új Kawát várhatóan idén ősszel, a milánói EICMA kiállításon leplezik le, s egy év múlva érkezhet meg az európai piacra.