A Suzukinál a C1500T-re hárul a feladat, hogy a sornégyes gépek mellett a V2-es rajongóknak is alternatívát kínáljon a túrázáshoz. Mindössze 79 lóerőt teljesít az 1 462 köbcentis, folyadékhűtéses blokk, ám erőtlenségre aligha fognak panaszkodni a vevők, mivel a 131 Nm forgatónyomatékot már 2 600-as percenkénti főtengelyfordulatnál élvezhetik a motor nyergében.

suzuki-c1500t

Az integrált, merevfalú oldaltáskák és a méretes szélvédő hivatottak "túramotort" faragni a kedélyes cirkálóból, igaz, a szerény csomagtérbe csak a legfontosabb kellékei férnek el a vezetőnek és utasának. Mégis, az így felextrázott Intruder már sokcélúbb és praktikusabb járgány a hétvégi túrákhoz, mint az alapmodell, még ha a valódi kanyarvadászatot gátolja is a stílushoz passzoló vaskos, 13 centi széles első gumi.

suzuki-c1500t

Összességében jó megoldás lehet a C1500T azoknak, akik vonzódnak a chopperek világához, de nem szeretnének lemondani az utasszállításról és a többnapos kiruccanásokról sem, főként, hogy némileg olcsóbb is az újdonság, mint a szóló kalandokra termett házon belüli konkurens, az M1800RZ.