Kedvező, bőven kétmillió alatti vételárával, és a korábbi modellekben már bizonyított, tartós erőforrásával már sok rajongót szerzett a Suzukinak az SFV650 típus, ismertebb nevén a Gladius.

gladius

Most egy különlegesen felszerelt egyedi kiadással szeretnék még vonzóbbá tenni a filigrán csupaszmotort: karbon burokolatok, egyedi kezelőszervek és a V2-es blokk hangját vérmesebbé varázsoló, rövid Yoshimura dob tette teljessé az átalakítást, ami után a meglehetősen szürke alapmodellből egy igazi városi vagány lett.

gladius

Ami nem változott, az a 72 lóerős csúcsteljesítmény és a több mint hatvan newtonmeter forgatónyomaték, ami ráadásul már 6400-as percenkénti főtengelyfordulatnál elérhető. Ez utóbbi érték bármelyik sornégyes hatszázasnak dicsőségére válna, éppen ezért utcai használatban nem feltűnő a szerény csúcsteljesítmény, mivel a combos nyomaték vehemensen gyorsítja a 202 kilós motort.

gladius

Az új változat egyelőre csak a dél-európai piacokon elérhető, ám nem kizárt, hogy kedvező ára és vagány külseje miatt később az Unió egész területén megvásárolható lesz a sportos apróság.