Utoljára három éve volt igazán mélyreható fejlesztés a Suzuki kedvező árú, literes csupaszmotorján. Akkor átrajzolt idomokkal, sportosabb formatervvel lépett színre a japánok sornégyese, míg az erőforrás átdolgozásával – a korábban tesztelt, 143 lovas változat után – 150 lóerőre nőtt a csúcsteljesítménye.
Hogy még csábítóbb legyen, akkor az idomokat megfejelték egy hatékony LED-fényszóróval és merész, előre súlyozott formatervvel, végül csökkentették a nyeregmagasságot, hogy az alacsonyabb pilóták is magabiztosan állhatnak meg vele a lámpáknál.
Mivel a műszaki alap és a felszereltség naprakész volt, nem is változtattak túl sokat a Suzukin az elmúlt hónapokban zajlott modellfejlesztés során.
A műszaki újítások közül a legfontosabb, hogy a korábban Euro5-besorolású, immáron 152 lóerős csúcsteljesítményű erőforrás teljesíti az Euro5+ szabályait.
Ennél is látványosabb különbség, hogy az előd nem túl fantáziadús LCD-műszeregységét lecserélték egy színes, 5 colos képátlójú TFT-re. Ha ismerős az új kijelző, az nem a véletlen műve, hiszen láthattuk már tavasszal a GSX-S1000GX tesztjén, és nagy előnye, hogy egyszerre szebb, letisztultabb és sokoldalúbb a korábbi LCD-nél.
Mivel az idomzat ezúttal nem változott, a fényezések felfrissítésével jelzi a Suzuki, hogy ez a 2025-ös modell. Háromféle színben, Metallic Mat Sword Silver (ezüstmetál), Metallic Triton Blue (metálkék) és Glass Sparkle Black (fényes fekete) készül az újdonság, mely már hazánkban is elérhető. Kellemes meglepetés, hogy – a Suzuki friss árlistája szerint – a gazdagabb felszereltségű, 2025-ös újdonság csak 100 000 forinttal kerül többe az idei változatnál.