Úgy tűnik, a DL és SV650 technikáját még jó ideig hasznosíthatják a Suzukinál, miután ma reggel egy új modellben, Euro 5+ változatban tűnt fel ismét a legendás V2-es. A kiforrott, megbízható kéthengeres továbbra is 645 köbcentis, 90 fokos hengerszögű, ám most nem csupaszmotorban vagy túraenduróban, hanem egy karcsú crossoverben láthattuk, ami nem más, mint a vadonatúj SV-7GX.

suzuki-sv-7gx-bemutato-eicma
Suzuki SV-7GX

Bemutatták az új Suzuki SV-7GX crossovert

Miként a kategóriában elvárt, alapáras a három üzemmód, a kipörgésgátló, a kétirányú gyorsváltó és a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló (csúszókuplung), és az sem meglepő, hogy az ülésmagasság csupán 795 mm, hogy az alacsonyabb, törékenyebb pilóták is magabiztosan terelgethessék a gépet.

suzuki-sv-7gx-bemutato-eicma
Filigrán, formás motor, amely egyaránt ideális lehet ingázásra és hosszabb túrákra is

A GX váza nagyon hasonlít az SV650-en látott konstrukcióhoz, és a felfüggesztés is a régi iskolát képviseli: hagyományos felépítésű, csupán 41 mm-es belsőcső-átmérőjű villa és központi rugóstag próbálja hatástalanítani a kátyúk, úthibák ütéseit, míg a fékezést két 290-es első tárcsára és hagyományos rögzítésű Tokico nyergekre bízták a mérnökök.

suzuki-sv-7gx-bemutato-eicma
Az okostelefonnal társítható, navigálásra is alkalmas TFT-műszer és az USB-C-aljzat is alapáras a GX-en

Jóllehet, akadnak már ennél naprakészebb megoldások is a géposztályban, de ha a GX feltűnően kedvező árat kap, az nagyban növelheti az esélyeit a versenyben az európai és japán kihívókkal szemben.