Tavaly már lencsevégre kapták az elmaszkolt tesztmotort egy közúti teszten, de a most nyilvánosságra került képek talán jobban láttatni engedik, milyen lesz majd valójában az F 850 RS.

Vázlatrajzokon a BMW új túrázója

A 2018-as Villa d’Este Concorso d’Eleganza kiállításon látott prototípushoz viszonyítva a fejidomon és az első villán láthatóan nem módosítottak, viszont fontos változás, hogy a meredekebben álló szélvédő immáron nem állítható, továbbá szélesebb lett kormány és kevésbé kicsavart helyzetben rögzítették a hátsó lábtartót. Sokkal hosszabb a gép hátsó traktusa, és túrázáshoz ideális, széles nyereg várja a vezetőt, illetve utasát.

szinte-kesz-az-f-850-rs-21571
Lényeges változás, hogy szimmetrikus lett a fényszóró kialakítása, és a tanulmánymodell állítható szélvédője helyet fix légterelőt alkalmazhatnak

Ami a technikát illeti, a vázban az F 850 GS-ben is szolgáló 853 köbcentis, soros, kéthengeres, folyadékhűtéses erőforrás átdolgozott változatát találjuk majd, nagyjából 100 lóerő körüli teljesítményre és ugyanennyi nyomatékra számíthatunk, mely hatfokozatú, extraként gyorsváltóval megspékelt erőátvitelen keresztül jut el a 180-as hátsó kerékre.

szinte-kesz-az-f-850-rs-21572
A tavaly bemutatott 9Cento Concept egy funbike és egy sportmotor szerelemgyerekének tűnik - reméljük, minél több részlete visszaköszön majd a szériamotoron

Információink szerint Milánóban, a novemberi ECIMA motorkiállításon leplezik le a szériaváltozatot - kíváncsian várjuk, milyen további műszaki megoldásokkal és extrákkal lepi meg a közönséget a GS sportos rokona.