Talma kb. 11 órakor gurult ki először a pályára, addig vadonatúj motorjának testre szabása folyt, ugyanis egy 2007-es fejlesztésű RSA motort kapott, melyen sok beállítani való adódott. Az egész gép új! Új a váz, új a blokk, új az elektronika, új a váltó, új a futómű, új minden. Amikor rendben megvolt a beállítás, az alkatrészek bejáratása következett a teszt elején. Talmának egyből pozitív benyomása volt új motorjáról és örült, mert azonnal sikerült vele száraz pályán jó köridőt mennie. Kb. 3x5 kört teljesített, ami komolyabb eredményeket, tapasztalatokat hozott, utána sajnos elkezdett szitálni az eső. Először ki sem mentek a boxból, majd amikor elkezdett esni, akkor visszaült a motorra, hogy megnézze, hogyan viselkedik az új gép a vizes aszfalton. Nem volt igazán elégedett a motorral, mert nem érzete az elejét, de a boxban máris konzultáltak az Öhlins specialistájával, sőt holnapra új, puhább első futóművet kap.

A teszt végén Talma örült annak, hogy a világbajnokság előtt esőben is tudott már menni az új apriliával, hiszen szükség van minden hasznos információra, tapasztalatszerzésre.

Az időeredményeket hivatalosan nem mérték, így csak Talmáét és csapattársai idejét tudjuk:

1.52.0 Gadea

1.52.1 Talmácsi

1.52.7 Faubel

Faster Management

Kapcsolódó anyagok:

Talmácsi Gergő a Supersport VB-n