Így, a mai naptól a csapat hivatalosan is egy versenyzővel, Tóth Imivel és egy 2001-es fejlesztésű, privát motorral folytatja a szezont. A csapatfőnök id. Tóth Imre már többször tárgyalt az olasz gyárral arról, hogy nem elégedett fia, Tóth Imi motorjával, és hangot adott annak, hogy az Aprilia nem azt adta, amit a szerződésében vállalt, ezért ennek a motornak az árából egy bizonyos összeget visszatartott. Meglepetésként érte azonban a csapatot, hogy az Aprilia gyár saját honfitársától is visszavette a motort, hiszen egy RSA árát bőségesen kifizette a Team Toth. Tóth Imre igazát mi sem bizonyítja jobban, hogy Imi a hétvégi edzésen egy 2001-es elavult technikával, - amiből az edzés alatt a kartervédő repedése miatt folyt az olaj -, majd 30km/h-s sebességhátránnyal, alig ment rosszabbat, mint a gyári motorral. Ezzel a privát motorral folytatja tehát az évet a magyar versenyző.

Tóth Imre csapatfőnök nagyon sajnálja, hogy másik versenyzője, Mattia Pasini ilyen kedvezőtlen helyzetbe került a megegyezés hiánya miatt, ám az Aprilia lépésére senki nem számított. Mattia, valószínűleg egy másik csapatban folytatja a szezont a következő, Ausztrál Nagydíjtól. A csapat és Mattia Pasini barátságban váltak el, az olasz versenyző is sajnálja, hogy nem a magyar csapattal folytathatja tovább, hiszen nagyon jól érezte magát velük. Megértette a helyzetet, de azt ő sem érti, hogy az Aprilia miért lehetetlenítette el a helyzetét annak ellenére, hogy egy gyári motort kifizetett a csapat. Tóth Imre sok sikert kíván az olasz versenyzőnek és nagyon sajnálja, hogy nem nála folytatja tovább az idei sikerszériáját.