Eredetileg háromnapos tesztet szerettek volna futni a valenciai pályán, ám a hideg és csapadékos, már-már télies időjárás keresztülhúzta számításaikat, így csupán egy napon át körözhettek az újdonsággal. Az eredmények egyelőre elmaradnak a jelenlegi csúcsoktól, illetve a 2017-es edzéseredményektől, de a svájci Jesko Raffin így is 1:36,6-ot futott, ami alig két másodperccel volt lassabb, mint az aktív versenyzők 2017 őszén.

triumph-765-moto2-teszt-17436
A lemaradás jelenleg 1,6 másodperc, de a folyamatosan érkező új alkatrészekkel ezen gyorsan faraghatnak

- Egyelőre sok szériaalkatrészt használtunk, így a tengelykapcsoló és az elektronika is sokkal fejlettebb lesz a végleges versenymotorban, vagyis jó eséllyel könnyen faraghatunk az 1:36,6-os időből. Ez egyébként sem rossz eredmény, hiszen a valenciai zárófordulón 1:35,6 volt a versenyben futott legjobb kör, tehát közel a cél - nyilatkozta Raffin a teszt után.