Idén tavasszal Olaszországban csípték el az első tesztmotorokat, így azóta gyakorlatilag tényként kezelhető, hogy 2020-ban újra lesz DR a Suzuki palettáján. Akkor elmaszkolták a gépeket, de így is tisztán látszott, hogy a modell jellegzetessége, az endurókon - a Suzuki szerint - elsőként alkalmazott „csőr” lesz a legmeghatározóbb formai elem.

Állítólag ez lesz a valóban terepes V-Strom, de ennek ellentmond, hogy aszfalton rögzítették az első videót és az abroncsok sem endurós erényekről árulkodnak. Lehet, hogy rögtön két változat érkezik belőle?

Mivel a leleplezés vészesen közeleg, és jövő kedden minden kiderül a DR1000-ről, nem titkolózott tovább a Suzuki sem, és megmutatta nekünk teljes valójában a motort. Egyelőre csak annyit árultak el róla, hogy parádés felszereltséggel érkezik a szalonokba, és persze az is nyílt titok, hogy az egykori TL-erőforrás évtizedek óta fejlesztett változata dolgozik benne. Kíváncsian várjuk, hogy mivel rukkol elő a Suzuki és a DR tényleg felveszi-e a harcot a legfőbb vetélytársakkal, élen a BMW F 850 GS-sel, a KTM 790 Adventure-rel és persze az új Honda Africa Twinnel.