Mindössze 98 kilogrammos menetkész tömegével a legkarcsúbb automata vasak szegmensében próbál szerencsét a D'elight, a hangvillások legújabb robogója.

Yamaha D'elight
Yamaha D'elight

Apró, 12 colos kerekeivel és csekély tömegével akár ötvenesnek is nézhetnénk a japánok kihívóját, ám a Yamaha csinos idomai alatt egy 114 köbcentis, négyütemű blokk lapul, így a többsávos városi szakaszokon is könnyedén tartja a lépést a forgalommal. Legnagyobb erénye mégsem a vehemens gyorsulás, hanem a csinos, ugyanakkor kissé régies külső.

Yamaha D'elight
A Yamaha D'elight blokkja csak bő hét lóerős, de a hírek szerint - a befecskendezőnek köszönhetően - igencsak takarékos

A retró jegyek nem csak a plasztikruhán, de a műszaki megoldásokban is tetten érhetők. Hátul például 130-as dobfék igyekszik lehorgonyozni a vasat a kilenc centi széles gumin keresztül. Elsőre talán idejétmúltnak tűnik a megoldás, ám ne feledjük, hogy a szerény súlyhoz bizonyára elegendő lesz az egyszerű szerkezet, főként, hogy az első tengelyen 180-as tárcsafék feszül, s a két kar együttes használatával valószínűleg biztonságosan lassítható a masina.

Alacsony, alig 76 centis ülésmagasságának köszönhetően a kisebb termetű hölgyeknek is ajánlható a modell, mely néhány hét múlva érkezik a hazai kereskedésekbe, ára - regadóval együtt - 668 000 forint lesz.