A Yamaha bemutatta a 2026-os NMAX 155 Tech MAX modellt, mely a népszerű, és világszerte közel ötmilliós (!) példányszámban eladott NMAX család legújabb tagja. A robogó érdekessége, hogy vadonatúj erőátvitelt kapott: a YECVT lényege, hogy a hagyományos CVT-kkel ellentétben itt a vezető választhatja ki a végáttételt, ezáltal az NMAX városban roppant fürge és sportos, míg országúton magas végsebességű, takarékos járműként segíti a pilótát.
Itt az új Yamaha NMAX 155 Tech MAX
Ráadásul az Y-AMT-hez hasonlóan a rendszer automatizált, azaz gombnyomásra visszakapcsol, sőt ha hirtelen gázadást vagy dinamikusabb gyorsulást érzékel, a motor magától is azonnal rövidebb végáttételre vált.
A gyorsításról 155 köbcentis egyhengeres gondoskodik, csúcsteljesítménye 15,1 lóerő, legnagyobb forgatónyomatéka 14 Nm, és mivel a – korábban már tesztelt – NMAX 125-höz hasonlóan változó szelepvezérlésű, méretéhez viszonyítva kimondottan rugalmas az alsó fordulatszám-tartományban is.

Mivel tömege szinte megegyezik a 125-ösével, azonban 20-30%-kal nyomatékosabb, ideális választás lehet azoknak, akik gyakran motoroznak utassal, városon kívül vagy egyszerűen csak dinamikusabb gépre vágynak, mint egy átlagos nyolcadliteres.
A 2026 tavaszán érkező újdonság hazai ára egyelőre nem ismert, de sokatmondó, hogy az NMAX125 Tech Max 1 548 000 forintba kerül, azaz hasonló, kissé magasabb összegre készülhetnek a leendő tulajdonosok.