A Yamaha bemutatta a 2026-os NMAX 155 Tech MAX modellt, mely a népszerű, és világszerte közel ötmilliós (!) példányszámban eladott NMAX család legújabb tagja. A robogó érdekessége, hogy vadonatúj erőátvitelt kapott: a YECVT lényege, hogy a hagyományos CVT-kkel ellentétben itt a vezető választhatja ki a végáttételt, ezáltal az NMAX városban roppant fürge és sportos, míg országúton magas végsebességű, takarékos járműként segíti a pilótát.

Európában több mint 180 000 NMAX talált gazdára az utóbbi években

Itt az új Yamaha NMAX 155 Tech MAX

Ráadásul az Y-AMT-hez hasonlóan a rendszer automatizált, azaz gombnyomásra visszakapcsol, sőt ha hirtelen gázadást vagy dinamikusabb gyorsulást érzékel, a motor magától is azonnal rövidebb végáttételre vált.

A modellből érkezik egy különleges fényezésű, egyedi üléssel felszerelt változat is

A gyorsításról 155 köbcentis egyhengeres gondoskodik, csúcsteljesítménye 15,1 lóerő, legnagyobb forgatónyomatéka 14 Nm, és mivel a – korábban már tesztelt – NMAX 125-höz hasonlóan változó szelepvezérlésű, méretéhez viszonyítva kimondottan rugalmas az alsó fordulatszám-tartományban is.

Mivel tömege szinte megegyezik a 125-ösével, azonban 20-30%-kal nyomatékosabb, ideális választás lehet azoknak, akik gyakran motoroznak utassal, városon kívül vagy egyszerűen csak dinamikusabb gépre vágynak, mint egy átlagos nyolcadliteres.

Valódi újdonság fokozatmentes, mégis változtatható végáttételű erőátvitel, amit Urban és Sport üzemmódban használhat a vezető a pillanatnyi forgalmi helyzettől függően

A 2026 tavaszán érkező újdonság hazai ára egyelőre nem ismert, de sokatmondó, hogy az NMAX125 Tech Max 1 548 000 forintba kerül, azaz hasonló, kissé magasabb összegre készülhetnek a leendő tulajdonosok.