Mivel igencsak koros blokkról van szó (1984 és 1986 között gyártották az RD/RZ500-at), kezdésként felújították a legendás V4-est, és ha már szétszedték, a gyárinál tartósabb csapágyakkal, valamint Wiseco dugattyúkkal tették fickósabbá. Kapott egy ZeelTronics motorvezérlőt is, így a jó öreg kétütemű Jim Lomas kipufogójával tuningolva már 110 lóerő feletti teljesítményre képes.

yamaha-r6-2t-25490
Éljen az ifjú pár: Egy 2009-es R6R és egy 1984-es RD500 (a tengerentúlon: RZ500) frigyéből született ez a remekmű

Ami szem előtt van, az szinte mind az R6-ból érkezett, beleértve a felfüggesztést és a fékrendszert is, ám a műszerfal nem eredeti – immáron egy KOSO egységről olvashatja a le a vezető az adatokat. Mindezt megspékelték a márkára jellemző, sárga-fekete retró fényezéssel, és már gurulhatott is a pályára az „RZV500R”

yamaha-r6-2t-25487
V4-es, kétütemű erőforrás 110 lóerővel az R6R vázban – tökéletes párosítás

Olyan nagy volt az érdeklődés a motorra, hogy az építők szinte egyből túladtak rajta, igaz, alaposan megkérték az árát – átszámítva 9,7 millió forintért cserélt gazdát a különleges vas.